Hogyan prezentáljunk különböző korú közönségnek?
A prezentálás egyes számú szabálya: ismerjük a közönségünket. Mi a legégetőbb problémája? Mi zakatol a fejekben? Különösen igaz ez akkor, ha a hallgatóságunk bizonyos korosztály képviselőiből áll.
A prezentálás egyes számú szabálya: ismerjük a közönségünket. Mi a legégetőbb problémája? Mi zakatol a fejekben? Különösen igaz ez akkor, ha a hallgatóságunk bizonyos korosztály képviselőiből áll.
Kicsi magyar cégként a külföldi piacra lépni – hangozhat sci-finek is, pedig a nehezen átlátható pályázatok erdején kívül léteznek más utak is a határon túli terjeszkedésre. Az ételérzékenységgel élők számára alternatívát nyújtó Majomkenyér.hu alapítói a HVG Extra Business cikkében azt próbálják bemutatni, miként vethetjük meg a lábunkat külföldi piacokon, erre fordítható marketingbüdzsé nélkül.
A közösségi média különböző oldalaira egyszerű publikálást lehetővé tevő Buffer a teljes átláthatóság jegyében működik. A dolgozói fizetéseken kívül nyilvánosak többek között a cég bevételei, költségei és árazási modelljei, a csapat összetétele, az alkalmazottak által olvasott könyvek listája – és mindezek az adatok ráadásul a cég honlapján valós időben is elérhetők.
Reményvasút, Szerelempatak, Káin gyermekei, Toto és nővérei – néhány példa az utóbbi évek sikeres HBO dokumentumfilmjei közül, amelyek a műfaj változását és népszerűbbé válását is segítették. A HVG Extra Business az HBO Europe dokumentumfilmes vezetőjével, Hanka Kastelicovával beszélgetett a műfaj helyzetéről, valamint a filmkészítők felelősségéről.
A valóban innovatív szervezetekben az emberek gyakran semmibe veszik a parancsokat - vallja Robert Sutton amerikai menedzsmentprofesszor. És ez nem feltétlenül baj.
Amikor komplex problémával vagy helyzettel nézünk szembe, nem kell rögtön, a legelején tudni minden későbbi lépést – vallják A nemtudás című könyv tanácsadó szerzői, akik könyvükben néhány konkrét, kipróbálható kísérletre is javaslatot tesznek. Ezekből szemlézünk most tíz feladot.
Ha megtanuljuk olvasni és elemezni vásárlóink digitális lábnyomát, kis odafigyeléssel nagymértékben fellendíthetjük vállalkozásunkat. Íme, három módszer, amivel elindulhatunk az adatvezérelt marketinghez vezető úton.